Koła pasowe, zębate do przekładni na pasy zębate produkowane są jako koła aluminiowe, stalowe lub żeliwne. Wieniec koła pasowego zębatego posiada uzębienie dopasowane kształtem do odpowiedniego typu i podziałki pasa zębatego.

Szczególną odmianą kół zębatych jest wałek uzębiony z aluminium. Koła pasowe zębate wykonywane są w różnych wersjach konstrukcyjnych.

Koła pasowe mogą być dostarczone z nawierconymi nakiełkami lub otworem pilotującym do dalszej obróbki przez klienta lub otworem gotowym pod konkretną średnicę wału.

Maty i materiały tłumiące to zmniejszenie lub wyeliminowanie amplitudy fali energii elektrycznej lub mechanicznej. W większości przypadków tłumienie przekształca energię elektryczną lub mechaniczną w energię cieplną. Ponieważ wibracje, ruch i hałas mają niekorzystny wpływ na sprzęt i osoby w środowisku przemysłowym, tłumienie jest stosowane w celu wydłużenia żywotności sprzętu i/lub poprawy bezpieczeństwa w środowisku pracy.

Wykonujemy specjalistyczne wdrożenia we wszystkich gałęziach przemysłu. Zapewniamy optymalny dobór technologii i grubości izolacji z gwarancją spełnienia wymagań i obowiązujących norm, w zakresie dopuszczalnego poziomu hałasu, trwałości izolacji oraz estetyki.

Obróbka CNC to technologia wytwarzania precyzyjnych części, przy użyciu maszyny wyposażonej w mikrokomputer, który jest zintegrowany z częścią sterującą tej maszyny. Wytwarzanie części odbywa się zatem w sposób zautomatyzowany.

Technologia ta znalazła szerokie zastosowanie.

Ruch względny między narzędziem a obrabianym przedmiotem wymaga ciągłej kontroli. Jest stale obliczany i sterowany dla każdej osi w układzie sterowania. W skrócie oznacza to tyle, że cały proces obróbki jest regulowany komputerowo i nie wymaga ręcznej interwencji operatora.

Łączenie taśm transportujących i pasów napędowych mobilny serwis najczęściej wykonuje łączenie nowych taśm transportujących lub pasów napędowych (transmisyjnych) u klientów, w miejscach, w których montaż w stanie zamkniętym jest niemożliwy lub wiąże się ze zbyt długim postojem, związanym z demontażem urządzenia.

Klejenie uszkodzonych pasów transmisyjnych / napędowych, wymaga często wykonania wstawki, którą można przygotować tylko w firmie. Łączenie pasa transmisyjnego / napędowego może być wykonane również metodą zgrzewania, o ile pas zbudowany jest z materiałów termoplastycznych.